2014. augusztus 4.

Award 21, 22, 23

Wow, ez hihetetlen. Egyszerre kaptam három díjat, de egyben rakom ki őket, ha nem baj :) Nagyon köszönöm he's a killer-nek, Believe -nek, valamint Naomi Greg-nek.
xoxo Lora  
Szabályok:
1. Rakd ki, kitől van a díj!
2. Írj magadról 10 dolgot!
3. Válaszolj 10 kérdésre!
4. Tegyél fel 10 kérdést!
5. Küldd tovább 10 embernek!
6. Iratkozz fel a küldő blogjára!

10 dolog rólam:
1. Esküvőn voltam a napokban.
2. Elég közeli rokon házasodott, így végig ott voltam.
3. Csodás volt, hajnali negyed négyig maradtunk táncolni.
4. A zenekar még a One way or another-t is énekelte.
5. Apa hülyének nézett, mikor felsikítottam.
6. Én meg őt, mikor valami régi magyar számot énekelt. 
7. Egyébként nagyon jó volt, rengeteget ettem, ami nem kellett volna :D
8. És én akartam lenni az a lány, aki semmit sem táncol, ezért elbújtam, de apa leadta a drótot a vőlegénynek, neki pedig tilos volt nemet mondanom.
9. Aztán már mindenki velem akart táncolni, és nem menekülhettem. 
10. Tehát még most is szörnyen fáj a lábam miatta :D

Válaszaim he's a killer-nek:
01. Ismered a The Walking Dead-et? És ha igen, mit gondolsz róla?
Ismerem, nagyon sok haverom beszél róla, meg a testvérem, de nem igazán szeretem :)
02. Mit ad neked az írás? Avagy miért írsz? 
Mert ezzel kiadom magamból az érzéseimet, amiket már nem bírok magamban tartani.
03. Körülbelül, általánosságban mennyi ideig tart megírnod egy-egy fejezetet/one shot-ot/novellát? 
Egy fejezet megírása rövid idő nekem, fél óra, esetleg egy óra, a one shot nehezebb, a novelák pedig napokig készülnek.
04. Láttad az Imák Bobbyért című filmet?
Nem láttam, de hallottam róla. Eddig még nem néztem meg, talán majd egyszer.
05. Ha igen, mi a véleményed róla?
Nem láttam :)
06. Kedvenc együttes/énekes?
One Direction, The Vamps. Énekesek közül nagyon szeretem Ed Sheeran-t és Darren Criss-t.
07. Ha lehetne egyetlen kívánságod - de nem kívánhatnál több kívánságot és varázserőt sem magadnak -, mi lenne az? 
Az emberiség felé, hogy jöjjenek rá mi minden marhaságot követtek el, s tegyenek ellene. Így nagyon sok minden a jó irányba változna.
08. Milyen témájú történeteket szeretsz olvasni?
Blogok közt a meleg témájúakat, könyvben a fantasyt keresem :)
09. Mi vezetett rá az írásra? 
Nem is tudom, nagyon béna voltam, de szerettem volna valamiben kiemelkedő lenni, vagy jobb, mint azok, akik körülöttem vannak.
10. Szerinted valaha elfogadják majd az emberek azt, hogy a szerelem az szerelem, nemtől függetlenül?
Egyszer mindenképp, de nem hiszem, hogy mostanában. Arra még nem ért meg az emberiség.  
11. Mit érzel, amikor írsz?
Szabadságot. Hogy én teremtek, pusztítok, épp, amihez kedvem van.

Válaszaim Believe-nek (Boldog névnapot! ;) :
1. Mit szeretnél kifejezni a blogoddal? 
A szerelem az szerelem. Kész, vége, pont.
2. Melyik a kedvenc évszakod?
Határozottan a tavasz.
3. Lányos vagy inkább fiús lány vagy?
Fiús :)
4. Hány éves vagy?
Ezt nem szoktam elárulni.
5. Mióta blogolsz?
Csak februárban kezdtem :)
6. Számítottál ekkora sikkere, mikor elkezdted? Vagy inkább csalódott vagy?
Nincs akkora sikere a blognak :D Ami azt illeti, én örülök, hogy visszajeleznek az olvasók, csak a megjegyzések nagyon kevesek, így nem tudom, hogy minek örülnének igazán :D
7. Mi volt az a legtávolabbi hely az otthonodtól, ahova eljutottál?
Görögország.
8. És hova szeretnél még eljutni?
Mindenfelé, de leginkább északi országokba. Skócia, Írország, Norvégia...mindenfelé.
9. Mit szeretnél elérni az életben? 
A buszt :D Bocsánat, ezt nem hagyhattam ki, adta magát. :D Egyébként nem tudom, valami nagyot, jelentőset.
10. Melyik volt a legutolsó könyv/ film, amit olvastál/ láttál és valamiért megfogott? Miért?
Könyvek közül az Eragon, hisz 4 borzalmasan vastag könyv tele mágikus dologgal. Imádom, hisz minden van benne, amit szeretek egy könyvben: múltbeli élet, szerelem, sárkányok, és egy izmos főszereplő. :)
Film nem volt, inkább mese: Az így neveld a sárkányodat :3 Nagyon tetszett, mert nem volt az a végtelenül boldog történet, mégis jó érzéssel mentem ki a moziból, miután láttam :)

Válaszaim Naomi Greg-nek:
1. Van valamilyen rossz szokásod?
Van, mint mindenkinek.
2. Ha igen, mi az?
Állandóan feleselek mindenkinek. Jó, nem, csak ha olyan a hangulatom. Amúgy tisztelettudó vagyok. Többnyire.
3. Kedvenc étel?
Fú, nem tudom, annyi van. Nézzetek hülyének, de a mamám-féle  répafőzeléket imádom.
4. Tea vagy kávé?
Tea.
5. Mit ad neked az írás?
Haha, erre az a válaszom, amit egyszer Believe írt: ínyhüvelygyulladást :D
6. Sportolsz valamit? Ha igen, mit?
Igen, mediballozok, valamint a karate az én imádott sportom <3 br="">7. Mi az ok, amiért blogger lettél?
Mert kíváncsi voltam a véleményekre.
8. Van valamilyen üzenet, amit a blogoddal szeretnél üzenni, olvasóid számára?
Igen, hogy fogadják el, ami körülveszi őket. Nem nehéz, csak nyitottnak kell lenni.
9. Milyen típusú könyveket szeretsz olvasni?
Fantasy :3
10. Van olyan író, akire felnézel? Ha igen, ki és miért?
Mint blogger, van. Mint normál könyvíró, a legendás JK. Rowlin, valamint Tolkien bácsink :3

Kérdéseim:
1.Kedvenc film?
2.Kedvenc könyv?
3.Kedvenc dal? Linkkel!
4.Milyen színű a szemed.
5.Miért ilyen témában írsz?
6.Mi a kedvenc tantárgyad?
7.Hol laksz?(Ha szabad ilyet kérdeznem)
8.Kedvenc színész?
9.Kedvenc színész?
11.Változtatnál valamit magadon, ha lehetne? Mit?

Küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése