2014. augusztus 2.

I will never win this game

Most bizony jelentkezem egy tőlem szokatlan dologgal. Eddig ilyet nem írtam, de valahol mindig el kell kezdeni, nem igaz? :) Egyébként a benne szereplő film nagyon aranyos, mindenkinek ajánlom! :)
Remélem, hogy tetszeni fog! ;)
xoxo Lora  

- Niall, told ide a kívánatos hátsódat, kezdődik a film! – kiáltottam ki szórakozottan a szőkeségnek, aki még a konyhában sürgött-forgott keresve valamit, amit fogyaszthatunk a film alatt.
- Egy pillanat! – hallottam meg a kiáltását. – Jelentkezem – lépett be a szobába egy adag pattogatott kukoricával, csokival, pereccel és kólával a kezében.
- Na, végre már – sóhajtottam mosolyogva. – Azt mind magadnak szeretnéd? – utaltam a kezében lévő kajamennyiségre, ami egy hadseregnek is sok lett volna.
- Természetesen. De ha nagyon szépen nézel, talán kapsz belőle egy kicsit – mímelt gondolkozást, mire megforgattam a szemem, s megvártam, míg elhelyezkedik az ölemben. A film elkezdődött, én pedig újra és újra átnyúlva Niallen vettem magamhoz kellő élelmet a túléléshez. Ő nem szólt érte, amiért hálás voltam. A film nem volt olyan hosszú, egész hamar vége lett, addigra pedig már egy apró morzsa sem maradt körülöttünk.

- Ez jó volt, tetszett – mosolygott elgondolkozva. Az E-Cupid-ot néztük, nekem is nagyon bejött a film, nagyon jó hangulata volt, szerintem remekül meg lett csinálva egyébként a film.
- Nekem is – bólintottam.
- Na, Haz, megyek és elpakolok. Azonnal jövök – mosolygott rám, s a kiürült dobozokat, tálakat a kezébe véve kioldalazott a szobából, hogy elmosogasson. Én is felálltam, kinyújtózkodtam, s lekapcsoltam a tv-t, majd megigazítottam a kanapét.
- Fent leszek – szóltam be Niallnak, aki dúdolva bólintott, de nem nézett rám. Nem bántam, hanem felcaplattam az ajtón, s csípővel belökve az ajtót bementem a hálószobánkba.
- Itt is vagyok! Remélem, hogy nagyon hiányoztam – ugrott könnyedén a hátamra Niall, gondolom azt hitte, hogy olyan könnyű.
- Ja, nagyon – nyögtem fájdalmasan, s amint leszállt, megfordultam az ágyon, így rá tudtam pillantani. 

Nagyon úgy nézett ki, hogy nem hagy nyugodni, helyette ráült a csípőmre, s vigyorogva lehajolt hozzám. A kezeimet ösztönösen helyeztem a csípőjére, ő pedig érzékien csókolt meg, de nem tartott sokáig a domináncia nála, hisz hamar enyém lett az irányítás.
- Nagyon remélem, hogy még nem terveztél aludni – vált el tőlem vigyorogva.
- Melletted esélyem se lenne – nevettem halkan, s szelíd erőszakkal magam mellé fektettem, hogy én másszak felé. Ismét egy szenvedélyes csókban forrtunk össze, nyelveink romantikus táncukat járták. Kezeim a pólója alá csúsztak, végigsimítva az izmokat, amik meg-megrándultak az érintéseimre. Elválva Niall megduzzadt ajkától a nyakára tértem, apró óvatos csókokat hintve rá, élvezve a sóhajokat, amik Ni-ből törtek elő. Direkt nem vettem kezelésbe először a legérzékenyebb pontot a nyakán,  egyelőre csak fel akartam korbácsolni a vágyát. Megunva a feleslegesnek tartott ruhadarabot egy egyszerű mozdulattal ledobtam róla, s visszatértem a nyakához, míg kezeimmel a nagyobb szabad felületnek hála ismét bejártam a már ismert felsőtestet. Számmal éppen befejeztem a megjelölést, s adtam magamnak pár pillanatot, míg megcsodáltam a művem. Úgy tűnik, hogy Niall megunta, hogy rajtam még van póló, így akaratosan, sürgetően, húzta le rólam, mire mosolyogva lehajoltam hozzá, hogy ismét egy csókot adjak az ajkaira, amit rögtön elmélyített, mintha hiányolta volna már. Mozdulata igencsak türelmetlen volt, mikor lehúzta rólam a nadrágot, ami megkönnyítette a helyzetem, hisz igencsak dudorodott valami ott lent. Először viszont Niallt akartam meztelenül látni, hisz imádtam, mikor úgy éreztem, bármit tehetek vele. Könnyedén szabadítottam meg minden maradék ruhájától, miközben a számmal már a mellkasát jártam be. Kezei a hajamba szántottak, kivéve onnan a kendőt, ami puhán érkezett valahová a földre.

Mikor már teljesen meztelenül feküdt alattam, ismét felmentem az ajkaihoz, hogy megcsókoljam.
- Csodálatosan nézel ki – suttogtam lágyan, mire remegve felnyitotta a pilláit, s gyengén rám mosolygott. Kezei végigsimították a mellkasom, majd a hátamra vándoroltak. Apró köröket rajzolt oda, majd lejebb csúszva letolta végre az alsómat, így megkönnyebbülten sóhajtottam a férfiasságomnak adott szabadságra. Az övé is keményen meredezett már, igazán szüksége volt már a kielégülésre. Gonoszan elvigyorodtam, s a kezemet rácsúsztattam, egy nyögést váltva ki ezzel. Remekül eljátszadoztam a „kis” játékszeremmel, de a szöszi megunta ezt. A tarkómnál fogva húzott oda magához, így nem tudtam tovább gyönyörködni az arcában, amin az élvezet jelei voltak láthatóak.
- Ne szórakozz velem, Harry, mert nem vicces. Csináld már, amit kell! – szusszantott idegesen, de én csak felkuncogtam, hogy mennyire nagy lett a szükség nála. Miközben lágy csókot nyomtam a szájára, kezemmel a fiók felé nyúltam, ahonnan előhúztam a megfelelő kellékeket. Felnyitva a síkosító tetejét belemártottam az ujjaim, s letéve a dobozt a tiszta kezemmel ösztönöztem Niallt, hogy emelkedjen egy kicsit fel, hogy megkezdhessem az előkészületeket. Mivel nem akartam fájdalmat okozni neki, nem törődtem a könyörgésével, és alaposan kitágítottam. Idegesen morranva vette ki a kezemből az óvszert, s a fogával feltépve maga húzta fel rám. – Csináld már! – nyögte, én pedig lehajolva a kulccsontjára hintettem el apró puszikat, miközben behatoltam. Csak nem végeztem olyan jó munkát, hisz fájdalmasan felnyögött, én pedig vártam. Nyomtam egy szeretetteljes csókot az ajkára, élvezve, hogy Niall milyen szűk körülöttem.
- Mozoghatsz – bólintott, mikor felkészült, én pedig az egyik kezemmel a hajába túrtam, miközben megmozdultam.
Most már az élvezet hangja csúszott ki a száján, én pedig egyre fokoztam a tempót, megbizonyosodva róla, hogy érintem a pontját minden lökésnél, ami hatására hangosan felnyög, s elektromosság cikázik végig a testében. Mikor éreztem, hogy nincs már sok hátra, az ujjaimat a férfiasságára vezettem, s a lökéseimmel egy ütemben kezdtem a csúcs felé repíteni. Egyszerre ért utol bennünket a gyönyör, én pedig Niallra borultam, de vigyázva, hogy ne nehezedjek rá teljesen. Niall szorosan ölelt, teste még remegett. Muszáj volt elhúzódnom, hogy az óvszert a kukába tudjam dobni, de utána rögtön visszafeküdtem Niall mellé, szorosan átölelve őt.

- Nesze neked alvás – vigyorogtam rá fáradtan, mire felkuncogott.
- Hülye – morogta mosolyogva, láttam, hogy a gyönyörű kékségei mennyire csillogtak. Tetszett, ez nagyon jól esett.
- Holnap is nézhetnénk filmet – néztem le rá kajánul, mire megforgatta a szemét.
- Hát persze. Mi lenne, ha befognád, és csöndben maradnál? – nézett rám álmosan, mire felnevettem.
- Akkor bizony unalmas lenne az életed – kacsintottam rá, mire helyeselve hümmögött, majd a fejét inkább a mellkasomba fúrta.

Hamar álomba merült a szőkeség itt mellettem, én pedig apró mosollyal az ajkamon adtam egy lágy puszit a homlokára. Több ilyen estét is elfogadnék. Na, majd holnap...

6 megjegyzés:

  1. Szia! ☺ Van nálam számodra valami :) : http://narryfics-hungarian.blogspot.hu/2014/08/1-es-2-dij-nagyon-szepen-koszonom.html
    Egyébként ez a kis one shot aranyos lett, a végén nagyon jót mosolyogtam ☺

    " Holnap is nézhetnénk filmet – néztem le rá kajánul, mire megforgatta a szemét.
    - Hát persze. Mi lenne, ha befognád, és csöndben maradnál?"
    Haha, ez a rész nagyon tetszett :D

    Várom a következő történeted, csak így tovább :)
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Wow, köszönöm szépen! :)
      Igen, a végét szerettem volna egy kicsit humorosabbra írni, örülök, hogy sikerült! :)

      Törlés
  2. Őszintén, csodálkoztam, hogy csak egy ember kommentelt ehhez, hiszen szerintem csodás lett, imádtam. Nem tudom egyszerűen megunni Narry-t, annyira aranyosak.:3
    Iga, furcsa volt Tőled ilyen fajtájú történetet olvasni, mindenesetre tetszett, szóval örülök, hogy kipróbáltad ezt is.
    Annak jeleként mennyire imádom a blogodat és Téged is, ezt a kis apróságot adom neked, fogadd szeretettel! http://wonderlandforeveryone1d.blogspot.hu/2014/08/award-17.html
    Pusy: Naomi Greg xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha, már van három! Haladunk :) Nagyon örülök, hogy tetszett, a Narry számomra is megunhatatlan.
      Tudod, elég furcsa, ilyet nem írtam még, de talán a továbbiakban érkezni fog ilyen.
      Köszönöm a díjat, én is imádlak, jól tudod :)

      Törlés
  3. Jaj, örülök, hogy ilyen irányokba tévedsz *.* Nálam is van valami :) http://violence-bromence.blogspot.hu/2014/08/award-1.html Đ. xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha, ez sokaknak bejön, ilyen is kell :) Köszönöm a díjat, jól esik! :)

      Törlés