2014. augusztus 5.

6. rész ~ MYOB

Halihó!
Úgy látom, nem sokaknak jön be ez a futó sztori. Mondjátok, hogy miért nem, mert enélkül nem tudom. Bár vannak, akik visszajeleznek pipával, de ha nem mondjátok, hogy mit szeretnétek, vagy, hogy miért tetszik/nem tetszik, nem fogom tudni.
Minden esetre érkezem az új résszel, ilyet még nem csináltam sose, kicsit másabb lesz.
Jó olvasást!
xoxo Lora  

Louis:

Nem tudtam, hogy a többiek mit csináltak, minden esetre én Harryvel beszéltem át az opciókat. Érveket és ellenérveket sorakoztattunk fel egymás mellett, miközben arra kerestük a választ, hogy mikor oldódik meg ez az egész, ugyanis az a bizonyos cérna, ami mindannyiunknál jelen volt, hamarosan elszakadhat és akkor bumm! Nem marad más, csak csalódottság, keserűség és harag.
- Mi lenne, ha felhagynánk ezzel a kérdéssel? Csak sodródjunk az árral, ne törődjünk Liammel, majd meglátjuk, hogy mit tervez, mit akar – vont vállat, de csak elhúztam a számat.
- Ő a barátunk, meg kell próbálnunk kitalálni, hogy mi a helyzet – mondtam sóhajtva.
- Louis, ezt tesszük már hetek óta! – meredt rám elkeseredetten, de félrepillantottam. Utáltam, ha igaza van.
- Rendben, jól mondod. Legyen, ahogy gondolod – adtam meg magam, nem tehettem mást.
- Hé, srácok, minden oké? – nyitott be Niall kíváncsian, úgy tűnt, ő már lezárt magában dolgokat, amik ehhez kapcsolódnak.
- Persze, miért ne lenne? – fintorogtam egyet, mire Niall felnevetett, s becsukta maga után az ajtót. – Ha nem gáz, maradnék, unatkozok egyedül – vont vállat, mi pedig bólintottunk. Miért ne tettük volna?
- Mi a helyzet? – ült fel az ágyamra
- Az elmúlt két perc óta semmi – vágtam rá, mire Niall maga elé emelte a kezét.
-Oké, fogalmam sincs, hogy most mi bajod, nem értem miért vagy velem ellenséges – nézett értetlenül, látszott, hogy tényleg tanácstalan.
- Semmi – szusszantottam idegesen. Nem mondanám, hogy konkrét okom volt arra, hogy így viselkedjek, csak volt bennem valami, ami zavart, de nem terveztem ezt megosztani vele.
- Rendben, bocs, hogy élek. Legközelebb nem fog előfordulni, ne aggódj – röhögte el magát hitetlenül, inkább lelépett, mondván, hogy szóljak, ha lenyugodtam.
- Na, jó, ez mégis mire volt jó? – kérdezte az eddig néma Harry, szemében értetlenség ült. Csak vállat vontam, nem terveztem megszólalni ezzel kapcsolatban. – Szerinted ez a legjobb mód, hogy kiadd magadból a feszültséget? – nézett rám szigorúan. – Az, hogy közben másokat bántasz meg? – vonta fel a szemöldökét, tekintetével választ várva.

- Mert szerinted nincs okom rá? – kaptam fel én is a vizet. – Idősebb vagyok, mint te, ne oktass ki! – támadtam akkor már én is őt, bár tudtam, mindkettőnktől gyerekes ez a viselkedés.
- Mégis egy ötévesként viselkedsz! – vágta rá rögtön, de egyből elnémult, mikor rájött, hogy mit is mondott. – Louis... – kezdte volna, de csak megráztam a fejem.
- Nem, Harry. Igazad van – bólintottam. – Sajnálom – mondtam, s úgy gondoltam, hogy akkor megkeresem Niallt, hogy bocsánatot kérjek. Harrynek igaza van. Rosszabb vagyok, mint egy hisztis kisgyerek, ideje, hogy végre a koromhoz megfelelően viselkedjek. Tudtam, hogy Niall hol van, a hotel előtt sikoltozó tömeg remek helyzetjelző ilyen téren.
Mikor kiléptem én is a hotelből, a sikoltozás felerősödött, s gondoltam, ha már ott vagyok, csinálok én is képeket a rajongókkal. Odamentem találomra valakihez, s mikor megkérdezte, hogy készíthet-e velem egy képet, természetesen nem mondtam nemet. Nem vágtam a hülye fejet, ahogy régen, nem bohóckodtam előttünk. Egyszerűen mosolyogtam az összes képen. Láttam, hogy Niall észrevett, de nem láttam a szemében haragot, csak mosolygott, s odajött hozzám, hogy csináljunk együtt képeket. Selfie-k, sima képek, a Twitter már televolt velünk, hisz egyre többen érkeztek. Átvágtunk a tömegen, amíg meg nem pillantottunk két 17-18 évesnek tűnő lányt a tömegben. Mellettük egy férfi volt, valószínűleg valamelyikük apja. Intettem Niallnak, aki bólintott, s egyből feléjük kezdtünk haladni. Mikor észrevették, hogy feléjük haladunk, összenéztek, láttam a sokkot a szemükben. Niall a férfihez fordult, aki nem tűnt meglepettnek, arca szinte semmit sem mutatott.
- Jó napot! A két lány magával van? – kérdezte, aki bólintott. – Esetleg lehetne arról szó, hogy a hotelbe menjünk? – kérdezte, s bármennyire is furcsa volt, a férfi bólintott, s mondott valamit a lányának, de a sikoltozás miatt nem értettem. Megfogtam az egyik lány kezét, szőkés barna haja volt, zöldes szemekkel, középtermettel. Niall a másik lányt kezdte húzni, aki úgy tűnt, menten elájul, valószínűleg pont Niall a kedvence. Barna haja volt, barna szemekkel. Egyikük sem volt kifestve, mégis szépek voltak. Lassan beértünk a hotelbe, ahol az apa leporolta a ruháját. Itt valamivel tompább volt a hangzavar, mi pedig a társalgó részhez léptünk, ahol kényelmes kanapék voltak. Mikor mind leültünk, a barna hajú lány az apukája felé fordult, s mondott valamit, amiből rájöttem, hogy nem angolokról van szó.
- Honnan jöttetek? – kérdeztem mosolyogva, amit a szőkésbarna hajú lány viszonzott.
- Magyarországról – vont vállat, a kiejtése szép volt, ahhoz képest, hogy nem itteni.
- Ott jártál, Lou! – nézett Niall rám vigyorogva, mire bólintottam.
- Elég régen, de igen – bólintottam.
- Mi a nevetek? – fordult a lányok felé, a férfi pedig elővette a telefonját, és úgy tűnt, nem akar minket jobban megismerni. Tipikus apuka, aki csak a koncertre viszi el a lányát.
- Én Lilly vagyok, ő pedig itt Susan – mondta a barna hajú mosolyogva, de sokkosan. Mindketten szépen beszéltek angolul, úgy tűnt, hogy sokat tanulták.
- És ki a kedvenced? – vigyorgott rá Niall. – Nekem elmondhatod – kacsintott, láthatóan nagyon kíváncsi volt. A lány zavarban volt, látszott, hogy nem beszél annyit így, hogy ennyire sokkos.
- Mindenkit szeret, de te vagy az örök kedvence – nevetett a barátnője, Susan, Niall pedig elmosolyodott.
- És te hogy vagy ezzel? Neked ki a kedvenced? – fordultam Susan felé, aki bár szintén megdöbbent és hitetlen volt, jól leplezte. A kérdésre egy kicsit elfordította a fejét, de válaszolt.
- Mindig is te voltál – vont vállat, mire meglepetten felhúztam a szemöldököm.
- Én? – néztem döbbenten.
- Ki más? – nevetett valószínűleg az ábrázatomon.
- Harry. Általában ő a kedvenc – vontam vállat, Niall pedig szórakozottan bólintott.
- Vagy Zayn és Liam – tette hozzá a szöszke, én pedig bólintottam.
- Hát én a te jellemedet kedvelem, hogy minden helyzetben vicces maradsz, hogy te vagy az, akitől bármikor mosolyogni tudok – vont vállat. – Szerintem a hangod hihetetlen, te pedig csodás ember vagy – mondta egyszerűen, én pedig megindultan pillantottam Niallre, hogy hallotta-e ezt. Mosolyogva bólintott, hogy így van, higgyem el neki.
- Köszönöm – mondtam végül rávillantva egy mosolyt.
- És neked miért pont én? – kérdezte kedvesen Niall Lilly-t.
- Ez komoly? – nézett hitetlenül. – Soroljam? – vonta fel a szemöldökét jelentőségteljesen, mire felnevetett, Susan pedig mondott neki valamit a saját nyelvén, mire az felnevetett, s megrázta a fejét.
- Ott lesztek holnap a koncerten? – kérdezte végül Niall, mire a két lány csillogó szemekkel bólintott.
- És jöttök a színfalak mögé? – kérdeztem kíváncsian, de csak elhúzva a szájukat megrázták a fejüket. Niallal összenéztünk, ugyanarra gondoltunk.
- Semmi gond, beszélünk az őrökkel, csak ahhoz kell majd kép rólatok – nevetett Niall, a lányok pedig döbbenten pillantottak ránk.
- Miért? – kérdezte Susan.
- Be szeretnénk mutatni a többieknek – mondtam mosolyogva. – Jó arcok vagytok.
- Köszönjük – nevette el magát Lilly hitetlenül.
- Na, képeket kapunk? – vigyorgott Niall, mire elkezdődtek a selfie-k csinálása, mindenhogy. Az ő telefonjukkal, s a milyénkkel is, hogy tudjuk holnap mutatni a biztonságiaknak, hogy kit engedjenek be. Gyorsan elkértem Susan telefonját, beleírtam a számom, hogy holnap meg tudjon csörgetni, ha ott vannak. De persze megígérte, hogy nem adja tovább.
- Na, jól van lányok, akkor holnap találkozunk – mosolygott Niall mellettem, a két lány pedig megölelt minket, majd Lilly apjával távoztak. Érdekes volt, elfelejtettünk szinte minden bajunkat, míg velük beszélgettünk, jól érezve magunkat mentünk fel a szobáinkba. Ám akkor eszembe jutott, hogy eredetileg miért akartam Niallal beszélni.

- Figyelj, ne haragudj, hogy rád támadtam. Hülyeség az egész – néztem rá nagy szemekkel, de szó nélkül szorosan átölelt, s csak mosolygott.

- Nincsen semmi baj, nem haragszok – nyugtatott meg, amitől megkönnyebbülten bólintottam. A lábdobogást meghallva oldalra néztünk, s Liamet pillantottuk meg, aki érzelemmentes tekintettel mért minket végig, majd sarkon fordulva a szobájába ment. Ez persze rögtön eszünkbe juttatta a helyzetet, s el is ment a kedvünk a mosolygástól. Ezt pedig csak tetézte, hogy Harryvel is összevesztem. Remek, ennél klasszabb már nem is lehetne!

10 megjegyzés:

  1. Hmm kíváncsi vagyok mit akarnak a lányoktól...azon kívül nekem nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hamarosan meglátod, nem húzom sokáig azt a szálat! :) Köszönöm, hogy írtál!

      Törlés
  2. Nekem nagyon tetszik a történet, és kíváncsi vagyok arra, hogy Liamnek mi a baja, és hogy mit szeretnének a lányoktól. Imádtam, ahogy a többit is :) Đ. xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem terveztem olyan sok részesre ezt a történetet, így nem kell olyan sokat várni, míg kiderül :) Köszi, hogy írtál! :)

      Törlés
  3. Engem már nagyon érdekel, hogy mi történt Liammel, és hogy mitől lett ilyen. Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a lányok szerepe a továbbiakban. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hamarosan kiderül, de addig lesz még benne egy kis izgalom :)
      Köszi, hogy elmondtad a véleményed!

      Törlés
  4. Most mi volt ez a nagy hirtelen fordulat? I mean, ez nem is volt fordulat, mégis mennyire realisztikus az, hogy "kiszúrták" Louis-ék a tömegben a két csajt, és hoppálé, magukkal hívták őket, "csak úgy", és ráadásul(!) még magyarok is voltak. Tök kézenfekvő. Őszintén, nem érzem, hova tart ez a történet, vagy mégis mit akarsz kezdeni a két lánnyal. (azért azt bírtam, hogy magyarok, de angol neveket adtál nekik, plusz, hogy miután az egyik lány bemutatta magukat a fiúknak, hozzáfűzted, hogy "nagyon jól beszélnek angolul"; aha, egy mondat után nyilvánvaló az ilyesmi :D szerintem még anyumék is tudják azt angolul, hogy "my name is xy":D)
    Hm, talán kicsit gorombára sikeredett ez a komment, de végül is, kérted, hogy mondjuk el a véleményünket. Nem állt szándékomban megsérteni.
    Chloé xo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Ez egy futó történet :) Ha valamelyik szál elvarratlan marad, hamarosan meg lesz magyarázva. Elvégre milyen lenne, ha mindent egy részbe sűrítenénk? Semmi izgalom.
      A másik: Valószínűleg félreolvastad: azt írtam, hogy szépen beszélnek angolul, nem, hogy jól :) Tehát a "szépen" többnyire a kiejtésre irányul, de azért örülök, hogy a szüleid is tudnak ennyire angolul.
      Valamit félreértelmeztél: Véleményt kértem, és nem minősítést. A kettő nem igazán ugyanaz, legalábbis számomra.
      Valóban goromba lett egy kicsit, de nem sértettél meg, ne aggódj! :)

      Törlés
  5. Nem bírom, hogy bárki egy ilyen fantasztikus és jó történethez negatív kommentet fűzzön. Minden fanfiction azon alapul, hogy pont velük futnak össze, pont őt önti le kávéval, pont vele táncol egy buliban, vagy tudom is én, de ennyi erővel mindegyik sztorihoz odafűzhetnéd hogy "pont Harry-vel, vagy Louis-sal vagy bármelyik sztárral fut össze, ugye". Lehetnek magyarok, az író is magyar, ilyenre írja ha nem tetszik ne olvasd. Ez egy futó történet, ergo ha valami szokatlan van benne pl. angol nevek magyar lányoknak akkor meg lesz nyilván magyarázva a kövi részekbe. Vannak olyan helyzetek ahol egy mondat után nyilvánvaló a jó angoltudás, pl. én ilyen helyzetben csak makogni tudnék, orbitális akcentussal és még tuti h a nyelvtani szerkezet is rossz lenne, pedig jó angolos vagyok. De ha van egy anyanyelvi szintű nyelvtudásod, akkor nyilván nem jössz zavarba, ergo jó az angolod. A kommented pedig igen gorombára sikerült, szóval vagy moderáld magad, vagy hűzz el a pics*ba. Köszi
    XoXo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy így vélekedsz, én is ilyesmire gondoltam, miközben írtam. Nem sűrűn látom, hogy lányokat visznek bele ilyen módon egy- egy ilyen történetre, gondoltam, hogy kipróbálom :)

      Törlés