2014. július 24.

Award 19

A díjat nagyon köszönöm Gabrelle Contu-nak, nagyon hálás vagyok, amiért rám is gondolt :)
xoxo Lora  

Szabályok:
Írj 11 dolgot magadról!
Válaszolj 11 kérdésre!
Írj 11 kérdést!
Küld tovább 11 személynek!

11 dolog rólam:
1. Mostanában egyre több angol történetet olvasok, ami szuper, hisz ezzel sokat gyakorolhatok.
2. Az iskolánkban magas szinten van az angol nyelvoktatás, ezért ahhoz kell felnőni.
3. Minden évben, nyáron el kell olvasni egy megadott szintű angol nyelvű könyvet, amit szeptemberben el kell mondani új szavakkal. 
4. Akár egy olvasónapló, mindezt angolul. 
5. Ebben az évben én nem szintbe sorolt könyvet választottam, hanem a Harry Potter 4. részét. 
6. Mondjuk nem olyan könnyű, meg lehet érteni. 
7.  Az interneten is nagyon sokat olvasok angolul. 
8. Többnyire One Shot-ot, de akár egy- egy regény is szóba jöhet. 
9. Külföldön szeretnék élni később, de biztos vagyok benne, hogy nem vagyok ezzel egyedül, sok ilyen elhatározású ember van itt. 
10. De minden esetre sokat szeretnék utazni, felfedezni a világ csodáit, ami körülvesz bennünket. 
11. Nem tudom, nagyon valószínű, hogy sok lehetőségem lesz rá, de ha mégis akad, le fogok rá csapni, abban biztos vagyok. 

Válaszaim:
1. Hogyan képzeled el a jövőd?
Reményeim szerint valami fontosat le fogok tenni az asztalra, de egy nap lesz egy szerető családom. Legalábbis ezt nagyon szeretném.
2. Mi vezetett rá arra, hogy blogolni kezdj?
Sok ideje írok már, gondoltam: miért ne? Hát belevágtam.
3. Mi a legnagyobb álmod?
Elsődleges célom, ami mindig előttem van, hogy a jó tanulmányom mellett egy nap Európa Bajnokságot nyerjek.
4. Mit gondolsz a fiú×fiú és a lány×lány kapcsolatokról?
Tekintve a blogom témáját, nem ítélem el. Szerintem erős lehet a szerelem ezek az emberek között, ugyan személyesen nem ismerek egy meleget sem, csupán látásból. 
5. Mit akarsz kifejezni az írásoddal?
Az érzéseimet, hogy mi játszódik le bennem. Vegyítve a karakterekkel, akiket jól ismerünk.
6. Kedvenc együttes?
Talán a One Direction :D De nagyon szeretem a The Vamps-et is. A 5SOS se rossz, mint banda, szeretem a zenéjüket.
7. Mit érzel mikor az utcán megbámulnak?
Tulajdonképpen nem szoktam vele foglalkozni. Tegyék, ha nincs jobb dolguk.
8. Mely blog(ok) a kedvenceid?
Hát, ezt nehéz lenne felsorolni. Vannak, amiket nagyon szeretek,de nem nevezek meg egyet sem. Tudja az írója, hogy szeretem-e, vagy sem.
9. Kedvenc könyved?
Az Eragon trilógia, Harry Potter. De nagyon szeretem a Sárkánylány című könyvet is.
10. Milyen témák érdekelnek?
Többnyire fantasy: sárkányokkal, más világgal. Ahol új lényeket fedezünk fel.
11. Hány éves vagy?
Erre a kérdésre nem szeretnék válaszolni, nem szoktam :)

Kérdéseim:
1. Mióta írsz történeteket?
2. Milyen céllal kezdted el a blogot? 
3. Mi a bloggal a célod?
4. Egy nap szeretnél saját könyveket kiadni?
5. Mi szokott ihletet adni a történeteidhez?
6. Most, hogy még a kezdetén vagy, mit gondolsz a blogok világáról?
7. Kik a kedvenc blogíróid?
8. Melyek a kedvenc blogjaid?
9. Mit gondolsz, mitől lesz jó egy-egy blog?
10. Idegesít, ha egy olyan történetet olvasol, aminek nincs valóságalapja, trehányul van megfogalmazva?
11. Mit mondanál egy olyan írónak? 

Küldöm:

2 megjegyzés: