2015. január 1.

Award 25-26-27

Köszönöm a díjat Lana-nak, Kise-nek és Zsoo-nak! :) Annyira örülök, amiért megleptetek engem!:3
xoxo Lora  
  


Szabályok:
1. Írj magadról 10 dolgot!
2. Válaszolj a 10 kérdésre!
3. Tegyél fel 10 kérdést!
4. Küld tovább 10 embernek!

10 dolog rólam:
1. Mamma Mia-t néztem az előbb.
2. A szilveszterem nem nagy parti volt. A szobámban ülve skypeoltam :D
3. Van füzetem(amit már említettem), amibe a suliban vagy olyan helyen írok, ahol nincs gép. 
4. Még nincs egy éve, hogy elkezdtem, de már a 4. füzetnél tartok. 
5. Külön színekkel írok bele. 
6. Más a színe a Ziamnek, a Larrynek, a Narrynek, vagy akár a Zouis-nak. 
7. Hatalmas a a különbség az első, és a legutóbbi történetem közt.
8. A legutóbbi egy Narry volt, amit csak azért írtam, hogy legyen benne valami 2015 legelső napján :D
9. Mindig odaírom, hogy az év melyik napján írtam, melyik hónapban, valamint zárójelben, hogy éppen mit gondolok.
10. Nagyon jól szokott ez jönni, mikor éppen úton vagyok, vagy az iskolában ülök. 

Válaszaim Lana-nak:
1. Mi a legfontosabb számodra egy történetben, amit olvasol?
Az, hogy jól legyen megírva. Borzalmas egy olyan történet, amiben még az író sem tudja, hogy mit akar.
2. Egy történet meg tud téged hatni annyira, hogy a könnyeidet adod érte?
Simán. Egyszer volt egy anol történet, hát azon majdnem zokogtam. Harry zongorázta a Forever Young c. számot és énekelt, és visszagondolt a többiekre, akik mind halottak voltak. Borzalmas volt.
3. Mivel töltöd a szabadidőd?
Írok, rajzolok, meg természetesen a legjobb barátnőmmel skypeolok.
4. Adni vagy kapni ?
Adni. Határozottan.
5. Ki a kedvenc shipped, és miért?
Narry, de ezt mindenki tudja. Nem tudom, ami azt illati, látok ott valamit, ami számomra nagyon különleges.
6. Vannak olyan blogerrek, akikre példaképként nézel?
Hát, vannak. Nem sok, azt hiszem, kettő ilyen vagy.
7. Miért kezdtél el pont meleg történetet írni?
Mert teljes mértékben elfogadom őket, és erősnek találom a köztük kialakulható szerelmet.
8. A szüleid vagy a barátaid tudják, hogy ilyen témakörben alkotsz?
Nem, a szüleim nem, csak a barátaim.
9. Sok blogot olvasol? Vagy inkább a könyveket szereted?
Is-is. A blogokat is szeretem, de nem olvasok túl sokat, viszont a könyveket is imádom.
10. Mi inspirál téged a legjobban?
Fogalmam sincs igazából. Azt hiszem, a tudat, hogy van, aki szereti és várja a történeteim. 

Válaszaim Kise-nek:
1. A szívednek, vagy az agyadnak engeded, hogy vezessen?
Szív.
2. Van olyan fajta édesség, amit nem szeretsz? Esetleg mi a kedvenced?
Huh, hát a marcipános csokitól hányok, de komolyan. Az extracsokis csoki pedig a kedvencem. Meg az Oreo-s Milka :3
3. Milyen blogtémák (történetek) keltik fel a figyelmedet legelsőnek?
Inkább shipre megyek, de többnyire azok, amik végtelenül aranyos vattapamacs hányós sztorik.
4. Van szerencseszámod, esetleg tárgyad, napod?
Szerencseszámom nincs, a szerencsetárgyam a bal csuklómon lévő karkötő, a szerencsenap pedig ugyancsak kérdéses, de szerintem az sincs.
5. Van hobbyd, esetleg szokásod, amit furcsának tartasz?
Huh, számtalan, jómagam is furcsa vagyok.
6. Ha élhetnél bárhol a világon (vagy akár fikcionális helyen) hol élnél?
Először elmennék Narniába, onnan áthopponálnék a Roxfortba, majd mikor jönnének a sasok, elszállnék Középföldére, hogy a Magányos Hegyet megkeresve, Ereborban Thorin felesége legyek. Igen, valószínűleg ez lenne.
7. Vannak bloggerek, esetleg könyvírók, akiket a példaképeidnek tartasz?
Igen, van, nagyon sok. Tolkien hatalmas világot épített, J.K.Rowling megszerettette az olvasást a gyerekekkel. Hihetetlenek mind a ketten. De két blogírót példaképemnek tartok.
8. Van sportág/sportágak, amiket űzöl? Esetleg nem, de nagyon szereted?
Karate, az az én életem. Anélkül tényleg nem lennék az, aki vagyok. Ezt pedig remekül kiegészíti a Mediball.
9. Mit gondolsz, mi a legkényelmesebb módja az olvasásnak? Számítógépről, telefonról, esetleg könyvből? Miért?
Blogokat éjszaka szeretek olvasni telefonról, mikor bebugyolálom magam a meleg takaróba, könyvet pedig bárhol, bármikor, ha csend van, esetleg szól a fülemben a zene. 
10. Mit gondolsz, mi történne ha találkoznál a szívedhez legközelebb álló sztárral? És ki lenne az?
Louis Tomlinson vagy Richard Armitage. Elsősorban sikítanék, aztán megkérném, hogy csináljon egy selfie-t velem, azt pedig rakja ki Instagramra vagy Twitterre, hogy a világ lássa, hogy mennyire boldog vagyok. Vagy egyszerűen autogrammot kérnék tőle, ami egyben egy házasságkötési szerződés is lenne. 

Válaszaim Zsoo-nak:
1. Milyen kapcsolatod van a szüleiddel?
Olyan átlagos. Pont olyan, amilyennek lennie kell :)
2. Eldöntötted már, hogy mit szeretnél a jövőben csinálni?
Nem, csak azt tudom, hogy gyerekekkel szeretnék foglalkozni.
3. Vannak testvéreid? Vele/velük milyen a kapcsolatod?
Igen, kettő is. Hát régebben rosszabb volt, ugyanis előszeretettel szítom az indulatot. De szeretjük egymást.
4. Sokat gondolkozol, mielőtt elkezded az új bejegyzésedet megírni?
Nem igazán. Persze előfordul olyan is, de annyira ez nem szokott vészes lenni.
5. Mennyi időt töltesz a blogoddal?
Sokat. A amikor gépnél vagyok, mindig meg van nyitva.
6. Attól, hogy blogger lettél még van normális közösségi életed?
Természetesen. Ez nem változott azóta. 
7. Gondolkozol új blog indításában, ami nem 1D-vel kapcsolatos? 
Igen, megfordult már a fejemben ez a gondolat, viszont nem lenne arra is időm, így egyelőre hanyagolom.
8. Aktuális kedvenc szám?
Jelenleg a No Control.
9. Gondolkoztál már azon, hogy valamilyen alapítványt indíts majd felnőtt korodban, hogy beteg gyerekeken vagy szegényeken segíts?
Igen, gondolkoztam, viszont ehhez nagyon sok minden kell.
10. Mitől lesz jó egy blog?
Attól, hogy az írója szereti csinálni. Ha a történet nem elkapkodott, hanem szép és igényes.

Most nem küldeném tovább a díjat, így kérdéseket sem teszek fel.

2 megjegyzés:

  1. Szia drága, vár nálam rád valami ! :P
    http://narryfics-hungarian.blogspot.hu/2015/01/prize-idiot-2-end-n-r-r-y-4-dij.html
    Kaede. xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :3 Hálás vagyok, hogy rám is gondoltál.

      Törlés